HOME FORUM Tussen pot en pint Te koop of gezocht Te koop: Fjällräven Brenner broek (waterdicht)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 186

Ooit gekocht omdat het een aanbieding was maar ze pasten uiteindelijk niet echt goed dus ik heb ze nooit gedragen.

Het etiket is er zelfs niet eens afgehaald.

Indien iemand interesse heeft in deze broek?

Het is de gekende Fjallraven kwaliteit. Het is een hydratic uitvoering. Dit betekent dat er een membraan in de broek zit en ze dus waterdicht maakt.

http://www.fjallraven.com/brenner-trousers

Het is maat 48.

kristof
    Deelnemer
    Aantal berichten: 7

Ellow,

Wat is de vraagprijs ?

Groetjes,

Kristof

DaemonAngel
    Deelnemer

Hi Kristof,

Ik heb ze onlangs wel een keer aangehad omdat er maar geen reactie op kwam. Dus dacht toch nog maar eens te testen. De kaartjes zijn er dus af.
    Het is wel bij 1 wandeling gebleven want ze pasten echt niet goed voor mij xD (gewassen en terug de kast in gegaan).

Doe maar een bod. Ik heb momenteel niet echt een vraagprijs.

kristof
    Deelnemer

Hmmm moeilijk te schatten, hoeveel heb je ervoor betaald in promo ?

Ik heb al een fjallraven karl broek in maat 50 maar ben de laatste tijd wel wa vermagerd dus ben niet 100% zeker of ze wel gaat passen. Als ik ze besluit van te kopen zal ik misschien eerst is een winkel moeten binnenspringen voor eentje in die maat te passen.

DaemonAngel
    Deelnemer

Geen idee meer. Ik vermoed dat ik ze aan 50% gekocht zal hebben.

Als je in de buurt van Wilrijk bent mag je ze bij mij ook altijd even passen hoor.

kristof
    Deelnemer

Spijtig genoeg is Wilrijk niet echt in de buurt 🙂  Ik denk niet dat je via dit forum privé berichten kan sturen zeker? heb je soms een e-mail voor verdere communicatie ?

DaemonAngel
    Deelnemer

Je kan mij bereiken op

(Laat je iets weten als je het gezien hebt?)

kristof
    Deelnemer

Gezien, verwijder je e-mail maar 🙂

JTE
    Deelnemer

Het is nogal moeilijk om uit bovenstaande op te maken of Kristof de broek heeft overgekocht – indien dit niet het geval is, geef dan gerust een seintje !

DaemonAngel
    Deelnemer

Is nog niet verkocht.
    Ik ben een beetje ongemotiveerd voor het huidige bedrag (maar net dan ook mijn loon gekregen en dat helpt niet)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.