HOME FORUM Stel jezelf voor Filip stelt zich voor.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 17

Hoi iedereen,

Me kort even voorstellen.

Ik ben dus Filip, woonachtig in het hartje van de Kempen en ben 46 jaar. Getrouwd en trotse vader van twee meisjes en twee jongens tussen de leeftijd van 21 en 13 jaar. Ook mijn trouwe hond Zappa is part of the family. Ik ben al lang een fervente wandelaar maar nog maar een paar jaar het nodige materiaal aan het verzamelen voor meerdaagse tochten. Ik heb nog niet zoveel ervaring en heb ondertussen een aantal tweedaagse tochten ondernomen in het G.H. Luxemburg. Samen met mijn zonen en enkele familieleden en dit is me zeer goed bevallen. En nu is het onze bedoeling om eind Mei de WHW te gaan wandelen met pak en zak. (Ik en mijn oudste zoon Ian ) Om zo hopelijk de microob helemaal te pakken te krijgen. Ik hoop op dit forum wat kennis op te doen van ervaren mensen om zo er een geslaagde tocht van te maken.

Groeten,

Filip

caersbart
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 108

hey Filip,

Ben zelf ook Kempenaar ‘Westerlo’ en heb verleden jaar de WHW gelopen met mijn zus (http://caersbart.blogspot.be/2016/02/west-highland-way.html ) Nu heb ik de microob inderdaad ook beetje terug te pakken, was een beetje stil gevallen vanwege jonge kinderen en verbouwingen.

In mei ga ik richting Luxemburg met mijn broer en zus voor drie dagen. Dus misschien kunnen we nog ervaringen en tips uitwisselen.

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Filip, welkom! We zijn benieuwd naar je ervaringen op de WHW. Veel plezier en laat gerust weten hoe het geweest is.

Claeske
    Deelnemer
    Aantal berichten: 17

Ik zal zeker laten weten hoe het ons is vergaan op de WHW.

Ik heb net het verslag van Bart al even doorgenomen om een impressie te krijgen van wat ons te wachten staat. (bedankt voor de link naar je mooie blog Bart)

Bart, tips voor je trip in Luxemburg kan ik in ruil aanbieden voor tips over de WHW  😉

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.