HOME FORUM Stel jezelf voor even voorstellen

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 9

Hallo!

Na wat te hebben meegelezen op de site, heb ik mij eindelijk ook aangemeld.
    Een pak interessante informatie, zeker voor een beginner zoals ik.  Hierbij mijzelf kort even voorstellen.

Ik ben 32 jaar en afkomstig uit West-Vlaanderen (woon in Damme, bij Brugge). Een aantal jaar geleden interesse gekregen in het outdoor-gebeuren. Stapschoenen aan, de natuur intrekken, kamperen: heel graag. Ook overigens in de koudere (en natte) periodes. Jezelf afvragen waar je in ’s hemelsnaam aan begonnen bent, en tezelfdertijd genieten omdat je zelfs in ruige omstandigheden doorzet.

Ondertussen heb ik er al enkele meerdaagses opzitten (Ardennen), voornamelijk vanaf campings vertrokken. Ook al even de comfortzone uitgebreid en een paar dagen rondgezworven in de Franse Ardennen – was een topper. Toen heb ik het besluit genomen: meer van dat graag. Vandaar dat ik mij verder aan het inlezen ben, en mij ook op de site hier heb geregistreerd.

Ik hoop hier antwoorden te vinden op vele vragen die nog zullen opkomen, tips & tricks te leren, en mijn horizon flink uit te breiden.
    Ook hoop ik hier reisgenoten te vinden die geregeld de wereld intrekken en eveneens op zoek zijn naar medereizigers. Mijn goede voornemen vanaf 2014 – vaker outdoors gaan.

Happy hiking, en graag tot op het forum!
    groeten,
    Bart

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Bart, welkom op het forum. Op 1-2 november staat trouwens onze volgende bivaktocht gepland, ideaal moment om andere hikers te ontmoeten.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.