HOME FORUM Stel jezelf voor Even voorstellen Vdm77

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 3

Dag iedereen

Mijn naam is Kevin Vandermeerschen (Vdm waar dus ook mijn forum naam van komt, ik ben 26jaar oud en nu sinds 3 jaar terug besmet gegraakt met het hiking/survival en outdoor virus.

Als kind bracht ik al mijn dagen eigenlijk al wandelend,lopen,fietsend door, maar door ik denk vooral de puberjaren is dit allemaal een beetje verwaterd en werden er andere dingen leuker. Ondertussen jaren later run ik in het kleine tombeek (gemeente overijse) al bijna 5jaar een eigen cafétje. Door altijd tussen de mensen en 4muren te zitten is de natuur en rust weer mijn uitlaatklep geworden.

Daarom werd er in 2012 een eerste tocht ondernomen naar Zweden(kungsleden), dit gaf mij terug het gevoel en geluk dat ik als kind altijd in de natuur mocht ervaren zodat ik er mij in ben blijven verdiepen. Ondertussen zijn al 2 trips naar zweeds lapland gepasseert, 2cursussen in canada, een solo tripje naar canada en talloze hikes korter bij huis.

Sinds deze week voeg ik ook nog een packraften bij aan mijn outdoor pakket en vond ik het dus maar eens hoogtijd om mij ook forumlid te maken. Om zo meer ervaringen op te doen en te kunnen delen.

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Kevin, welkom op het forum. En dat cafeetje, hoe heet dat? Mooie streek om te wandelen daar, dus een ideale pitstop. 😉

Vdm77
    Deelnemer
    Aantal berichten: 3

Hey debbie

mijn cafe noemt cafe de welkom gelegen op de waversesteenweg 307 3090 overijse

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.