HOME FORUM Stel jezelf voor Even voorstellen… Luuk

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 7

Hallo allemaal!

Aangezien ik nieuw ben hier op het forum even voorstellen! Allereerst mijn naam, Luuk Oudshoorn uit Nederland. Maar aangezien ik graag overal ervaringen, tips en verhalen vandaan haal ook digitaal naar België afgereisd. Ik ben 16 jaar jong, en net als de meeste hier verliefd op de bergen, bergsporten en alles dat daarmee te maken heeft.

Mijn passie ligt zowel in de zomer als in de winter in de bergen. In de winter ben ik actief met toerskiën. Dit winterseizoen heb ik veel mooie tochten gedaan, genoten van de natuur, met veel verse sneeuw (!). Ik heb o.a. een schitterende huttentocht gelopen, wat weer een beetje de koppeling legt met de zomer!

In de zomer ben ik sinds een jaar of 4 actief in de bergen. Het begon bij relatief korte bergwandelingen met mijn ouders, maar dat werd mij snel te weinig waardoor ik meer wilde. Het jaar daarop heb ik dan ook snel mijn eerste huttentocht gelopen, die al snel gevolgd werd door een lange solo huttentocht door Oostenrijk, wat ik vervolgens nog eens gedaan heb. Tegelijk is ook de liefde voor trektochten groter geworden, waar ik dan ook al enige ervaring mee heb mogen opbouwen. Voor deze zomer heb ik het plan om naar Noorwegen en Zweden te gaan voor een lange trektocht door de schitterendste regio van Europa.

Ik hoop hier veel te mogen leren en te delen en ik hoop dan ook dat hier veel mensen met dezelfde passie als ik zijn die mij daarbij willen helpen!

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1024

Welkom Luuk,
    16j en al een paar jaar aktief.
    De aanloop doet me wat aan het verhaal van Joery denken.
    Die is inmiddels ook bijna uitgegroeid tot een icoon.
    Lapland en zeker Sarek, dan spreken we inderdaad landschappelijk
    over een andere dimensie.
    Benieuwd naar je verhalen die nog gaan volgen.
    Heb je nergens geen publieke ruimte op het WWW?

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Indrukwekkend dat je op zo’n jonge leeftijd al zo actief bent, en solo de bergen in gaat. We zijn benieuwd naar jouw tips en ervaringen!

luukie25
    Deelnemer
    Aantal berichten: 7

Bedankt beide voor de positieve reacties! Ik ben nog even de laatste loodjes aan mijn blog aan het leggen. Ik ben niet zo heel actief met bloggen, maar ben zeker in Noorwegen van plan om veel te schrijven en later dus ook op internet te plaatsen. Als ik de laatste scriptjes heb afgemaakt (Webdesigner én hiker 🙂 ) plaats ik hier een linkje!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.