HOME FORUM Stel jezelf voor Erik Vandormael

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 3

Mijn gebruikersnaam is ook mijn echte naam. Vandaar dus Erik.

Uit Diepenbeek weggetrokken en in Tongeren een mooi onderkomen gevonden in een bijna-passiefhuis.

Ik heb een ruime jeugdbewegingservaring in de KSA en later de KSJ. Kampen bouwen en vertoeven in de natuur zat er dus reeds vroeg in. Echte hiking-ervaring dateert slechts van de laatste 10 jaar. Ik kreeg toen aansluiting met een groepje “bergvrienden” die reeds langer ieder jaar een tocht in de bergen ondernamen. Meestal bezoeken we alpen en doen een huttentocht van een week met een plaatselijke gids. De laatste jaren is het accent van ons bezig-zijn veelal komen te liggen bij het via ferrata gebeuren.

Daarnaast ben ik samen met mijn partner een 7 tal jaar geleden ook begonnen daarbuiten op hike te gaan. We begonnen destijds met een trek lang het Canal du Midi. Het jaar nadien waagden we ons aan de Via Algarviana (gespreid over twee jaar) en twee keer Andalousië telkens in B&B formule. Naar Zeeland trokken we met de tent.

Op jullie forum ben ik vooral geboeid door de aantrekkingskracht  die reisverslagen op ons uitoefenen, naast het DIY gebeuren. Lichter en efficiënter zijn ondertussen kernwoorden geworden in mijn vrije tijd. Ik bouwde dan ook na het lezen van de blog van Ivo Vanmontfort  meteen een eigen trailstar met binnentent. Wij zijn er alvast over te spreken. (respectievelijk 600 en 700 gr)

Bij deze wens ik jullie ook proficiat voor jullie aansluiting bij KBF. Ik zal niet twijfelen jullie als club op te geven. Bij deze nog een idee: kunnen we niet op regionale basis enkele kennismakingsavonden organiseren? Ik zou graag in levende lijve echte hikers ontmoeten en wat praten bij pot en pint. Zo een jaarlijks ontmoetingsmoment met je medeclubleden uit je regio moet toch mogelijk zijn. Nieuwe initiatieven zullen daar wellicht spontaan vorm krijgen.

erik vandormael
    Deelnemer

een bijkomende poging voor de foto.

Wat doe ik verkeerd?

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Erik,

Heel erg welkom op het forum! In dit topic vind je een beschrijving hoe je een foto kan invoeren: https://forum.hikingadvisor.be/forum/topic/forum-tester/page/3/.

En bedankt voor de tip. Naast een winterontmoetingsweekend, gaan we volgend jaar ook een lente-versie organiseren. Dan is het natuurlijk net iets verder, vaak net over de taalgrens, en een gans weekend. Interesseert je dat? Niets weerhoudt je natuurlijk om zelf een HA-club te organiseren wat dichterbij huis vb. dagje wandelen en eentje drinken achteraf. Wandelaars genoeg hier die mogelijks interesse hebben. 😉

erik vandormael
    Deelnemer

trailstarfoto’s

rudi
    Deelnemer
    Aantal berichten: 52

hallo erik,

nu komen de hikers wel echt dicht uit de buurt (woon in vechmaal)

groeten van over de romeinse kassei

rudi

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.