HOME FORUM Stel jezelf voor Eric

Tags: 

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 5

Hallo,

Ik ben Eric, woon in Antwerpen 45 jaar en ben al een 15 jaar intensief bezig met wandelen zowel in binnen en buitenland (dichtbij of iets verder weg).

De smaak heb ik echt te pakken gekregen toen ik kennismaakte met de GR-routes.  Ondertussen zijn de meeste paden al ‘geklasseerd’ en goedgevonden, maar er komen natuurlijk constant nieuwe bij en tevens streekgr’s die natuurlijk ook niet te versmaden zijn.  Heeft er iemand trouwens nog een idee of er ergens nog een topogids GR 131 (Krekengebied – Ieperboog verkrijgbaar is – in gr-webshop uitgeput, maar waarschijnlijk nog wel ergens verkrijgbaar).

Voor de rest ook al veel tochten gedaan in Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Italië, Oostenrijk, Spanje, England, Noorwegen,……  Peru en als buitenbeentje het noorden van Luzon – tussen de rijstvelden(Filipijnen).

Liefst doe ik doortrekkende wandelingen, omdat dit nauwer aansluit bij mijn ‘GR-roots’, maar door familiale omstandigheden ook dagtochten vanuit een vaste standplaats, liefst in de formule verblijf op boerderij met het nodige confort en toch dicht bij de natuur of de eigenheid van de streek.

Ik heb al gezien op de site dat er heel wat ervaring en goede tips te vinden zijn, altijd leuk en informatief om gelijkgestemde zielen te ontmoeten  …..

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Heel erg welkom op het forum!

Je hebt al heel wat ervaring zie ik. Voel je vrij om een steentje bij te dragen aan onze wandelpagina’s. 😉

Sven
    Deelnemer
    Aantal berichten: 322

Eric, ik ben zeer benieuwd naar jouw avontuur in Luzon! Heb je daar een verslagje van?

Eric
    Deelnemer
    Aantal berichten: 5

Hallo Sven,

Het is wel geen typische wandelbestemming.

Heb dat toen gedaan in combinatie met familiebezoek.

Uitvalbasis was Banaue in het Noorden. Best een gids inhuren in het lokaal toerismebureau, voor veiligheid en ook omdat het niet evident is om in de rijstvelden te wandelen, niveauverschillen e.d.

In ieder geval een unieke tocht, de rijstvelden daar immers zijn Werelderfgoed !

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.