HOME FORUM Stel jezelf voor Eric

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 5

beste hikers,

mijn naam is eric, ik volg dit forum al een tijdje maar actief meedoen lijkt me ook wel leuk. Momenteel ben ik de Gr 5 aan het lopen in etappes, ben al tot fontoy geraakt. Heb ook al tal van anderre routes gelopen,steeds alleen met tent en rugzak.

Tot ziens

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Eric,

Heel erg welkom op het forum!

Af en toe raden we beginnende hikers aan om de GR5 te lopen omdat het gestaag opbouwt van de lage landen tot het hooggebergte. Bevalt de route jou? En zijn je eventuele foto’s ergens online te bewonderen?

Groetjes,

Debbie

eric wuyts
    Deelnemer
    Aantal berichten: 5

Beste Debbie,

de Gr 5 is inderdaad een goede leerschool. Je begint vlak en dicht bij huis en je bouwt langzaam aan op. Van vlak naar heuvelachtig, de Ardennen ,luxemburg ,heb nu net de moezel vallei en klein Zwitserland. Achter de rug en ga nu richting de vogezen. Hier wil ik dit jaar nog geraken om dan volgend jaar de vogezen in te trekken. Heb ook ondertussen de Gr 57, law hoge Kempen , escapardenne eisleck trail gelopen, van de zomer 2 dagen park de mercantour rond mount bego, enz.. zit wel met wat vragen maar zal daar een ander topic over openen . Wou me eerst even voorstellen.

gr. Eric

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.