HOME FORUM Materiaal en techniek Enquête Hiking

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 1

Beste Meneer/ Mevrouw,

Wij, 4 studenten van het Fontys Economische Hogeschool Tilburg, gaan voor Hi-Tec een strategisch marketingplan schrijven. Hi-Tec gaat zich nu echt richten op Europa en daar zijn wij voor ingeschakeld! Dit is natuurlijk heel erg leuk, maar dit kunnen we niet zonder u. De consument staat centraal en wat wilt u nu eigenlijk als het gaat om hiking schoenen? Zo hebben wij allerlei vragen en zijn we benieuwd naar uw mening.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om de enquête via onderstaande link in te vullen? (De enquête wordt volledig anoniem afgenomen)
    Ga om het in te vullen naar:

<span style=”text-decoration: underline;”><span style=”color: #333333;”>https://docs.google.com/forms/d/1s0bKtExXX6CwrCW-vGIulDn4oz-BOofpaDv3uAzWxf0/viewform?c=0&w=1&usp=mail_form_link</span></span&gt;

De enquête is meer gericht op Nederland, vanwege tegenvallende respons hebben wij besloten om de enquête ook buiten Nederland online te zetten.

Alvast bedankt voor uw medewerking!

Met vriendelijke groet,

Tom Wijkmans
    Sam Beekwilder
    Daan Endlich
    Sonny van Kranenburg

Abisko
    Bijdrager
    Aantal berichten: 28

Ik hem de enquete ingevuld maar ik begreep er niet veel van.

Wat wordt bedoeld met wandelschoenen? Gaat dit van boswandelingen op de paadjes tot bergtochten?

Gewicht  van schoenen : mijn sportschoenen wegen 300 gram per stuk, trailrunners van TNF 600 per paar, bergschoenen(B klasse) 800 per stuk. Hoe komen jullie aan 200g per paar ?

Hoeveel koop ik er per jaar ? Loopschoenen gaan 1500km mee, trailrunners iets langer, bergschoenen (5+jaar)

Waar koop ik ze? Ik weet dat Nederland voorloopt op webshops maar voor bergschoenen die hiel en enkels zekeren is het belangrijk om ze passen. Tenzij je altijd dezelfde koopt.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.