HOME FORUM Stel jezelf voor Sam

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 4

Hallo,

mijn naam is Sam. Ik heb al heel wat leuke verslagen, tips,… gelezen op deze site en ben er eindelijk aan toe gekomen om zelf even een account aan te maken. Altijd handig om vragen te stellen of te beantwoorden.

Om wat meer te vertellen over mezelf: Ik ben momenteel 24 en heb reeds enkele meerdaagse bivaktochten ondernomen (Ardennen, Pyreneeën, Alpen), zowel samen met mijn vriendin als alleen. Maar mijn grootste uitdaging (en jeugddroom) begint over een 2-tal maand. Dan vertrek ik op een solotocht van om en bij de 2500 km.

Ok, dit was voorlopig het voornaamste denk ik.

Slukes

Jef Dr
    Deelnemer
    Aantal berichten: 61

Sam,

nu maak je ons wel curieus hoor.  2500km!!  Hoe lang ben je dan weg?  En vooral, waar naartoe??

SamDeR
    Deelnemer
    Aantal berichten: 4

Jef,

ik blijf binnen Europa hoor. Grotendeels om mijn  tocht zo haalbaar mogelijk te maken (financieel, geen ervaring met andere continenten,…). Maar ook omdat ons continent zoveel te bieden heeft. Ik verwacht ongeveer 6 maanden op pad te zijn. Voor mijn toch heb ik besloten, na lang wikken en wegen, om reeds bestaande lange afstandspaden aaneen te sluiten. Zo volg ik de Westweg (Zwarte woud), Maximiliansweg en vooralpenweg (Oostenrijk, Duitsland), Nord-Süd-Weitwanderweg (Oostenrijk), de ‘slovenian mountain trail’ (Slovenië :)) om dan te eindigen in Gorski Kotar (regio in Noord-Kroatïe).

Waarschijnlijk start ik hierover nog wel een ander topic met mogelijke vragen die ik nog heb.

Sam

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Heel erg welkom op het forum, Sam. We gaan je avonturen met interesse volgen. 😉

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.