HOME FORUM Stel jezelf voor een groentje..

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 2

Hallo actievelingen,

ik ben Suzie, 32 jaar,  moeder van 2 dochters (4 en 9) en de allerliefste van Wouter. Sinds kort ben ik in actie geschoten en koos ik ervoor om te sporten. Muurklimmen… deels om mijn hoogtevrees te overwinnen en anderzijds om een stapje verder te gaan in dit avontuur 😀

Het lezen over ‘wandelavonturen’ hier alleen al boeit me, maar eraan denken om het zelf eens te doen geeft me vlinders in de buik! Natuurlijk ben ik een groentje en weet ik nog niets, maar ik hoop binnenkort werk te maken van een wandeltochtje van hut naar hut of met een tentje op m’n rug! Volgens mij ben ik hier aan het juiste adres wat info betreft.. Alleen een zak geld ontbreekt me nog..

In de grote vakantie kamperen we altijd met de kinderen, want die vinden dat super! Ook mooie wandelingen horen daarbij en de nodige avonturen, die komen vanzelf.. We houden van beweging en van de natuur (soms :-)).. dus meer moet het niet zijn waarschijnlijk?

Voor de rest houden we van muziek, gaan we fluitend door het leven en bouwen we aan ons knus en gezellig huis. We weten waarvoor we werken 🙂

Ik hoop tot snel!

😉

bjodes
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 56

Alvast welkom op het forum Suzie.

Hier zal je alvast zeker veel info vinden maar mocht je nog vragen hebben gebruik dan zeker dit forum.

Ik kan je alvast een van de HA weekends aanbevelen https://forum.hikingadvisor.be/2015/09/22/kalender-2015-2016/, op die manier kan je alvast eens oefenen met tent en rugzak en vaak zijn er mensen mee met hopen ervaring die je zeker heel wat tips kunnen meegeven.

suzie
    Deelnemer
    Aantal berichten: 2

Super! Ik bekijk het eens.. Bedankt voor de tip 🙂

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Suzie, welkom op het forum. Als je dichtbij huis begint met meerdaagse tochten, hoef je nog niet meteen met duur materiaal te starten. Zo vind je op onze pagina over België al veel inspiratie.

En heb je onze pagina ’trekking met kinderen’ al gelezen?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.