HOME FORUM Stel jezelf voor Dries Fransen

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 7

Het heeft even geduurd, maar hier is dan ook mijn “stel u zelf voor”-post:

Mijn naam is Dries Fransen. Sinds een paar maanden de trotse eigenaar van een stulpje ergens in de Noorderkempen. Al geruime tijd volg ik een aantal van de blogs van andere leden hier aanwezig en volgde ik ook het forum van Hiking-Info zonder ooit echt actief deelgenomen te hebben (shame on me).

Mijn palmares is niet zo uitgebreid als dat van andere aanwezigen hier, maar ik kan wel zeggen dat de trekking-microbe aanwezig is: WHW, dagtochten en meerdaagse tochten in de Hardangervidda, Jotunheimen, Rondane, Vogezen, Belgische Ardennen, Bretagne, Costa Rica, Nicaragua,… Spijtig genoeg heeft mijn vriendin de trekking microbe te pakken (nog) niet helemaal te pakken, waardoor er naast een vakantie samen niet dikwijls veel tijd overblijft om iets verder op pad te gaan. Gelukkig hebben we beide wel de reismicrobe te pakken en zijn we samen reeds naar Noorwegen en Costa Rica/Nicaragua getrokken waar mijn “wandelmicrobe” toch een beetje aan zijn trekken mocht komen. Volgende reizen staan nog wel op de planning: Peru, Patagonië, West-Canada, Nieuw-Zeeland,…

Op de planning voor dit jaar staat er hopelijk nog een week Pyreneeën of Schotland of Noorwegen op de planning. Het mag eens iets kouder zijn en er mag eens wat sneeuw liggen  Al veel gekeken naar mogelijkheden, maar nog geen definitieve beslissing genomen.

Voorlopig is het hier nog een beetje stil (waarschijnlijk omdat er heel wat mensen ergens op pad zijn), maar ik zal mijn best doen om me te laten horen en dat ik kan bijdragen. Ik weet niet of het de bedoeling is, maar ik zou het in ieder geval leuk vinden moest er eens een weekend georganiseerd worden met het forum zodat er wat ervaringen opgedaan kunnen worden ergens in het Belgische hooggebergte.

Groeten,

Dries

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Dries, héél erg welkom. De vakantie zorgt er inderdaad voor dat het wat rustiger is. Zoals je in de ‘agenda’ kan zien, organiseren we een winterontmoetingsweekend op 1-2 december. Hopelijk kan je erbij zijn! 😉

Als je trouwens nog tips zoekt, kan je altijd een berichtje posten bij wandelgebieden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.