HOME FORUM Stel jezelf voor Dorien stelt zichzelf voor

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 1

Hallo iedereen 🙂

Mijn naam is Dorien en woon in het mooie pajottenland. Ik ben 23 jaar en ben sinds een jaar of 3 helemaal gek van wandelen en zou dit nu graag een stapje verder zetten.

Ik ben beginnen wandelen om een moeilijk deel in mijn leven een plaats te geven, met succes. Eerst was dit een gewoon wandelingetje van 2,5km. Dit werd dan later een wandelingetje van 5km en daarna werden het echte tochten doorheen de streek. Ik heb ook nog een 2-tal jaar gelopen, maar wegens teveel blessures terug moeten stoppen. Wandelen blijft nog steeds mijn nummer 1 en ik geniet er ook nog het meeste van.

Nu ben ik sinds een week of twee aan het trainen voor de dodentocht. Daarna zou ik verder willen trainen om in 2016 van Londen naar Parijs (of omgekeerd) te stappen in een 7-tal dagen. Ik zou met deze trektocht graag geld willen inzamelen voor Make A Wish, aangezien deze ook veel voor ons gedaan hebben in het verleden.

Ook zou ik graag de wereld zien en deze zoveel mogelijk te voet verkennen. Ik ben nog geen echte hiker, nu nog maar een gewone wandelaarster in de streek, maar ik wil hierover meer weten, meer leren. En mijn dromen en zin voor avontuur laten uitkomen 🙂

Groetjes!!

Dorien

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hartelijk welkom, Dorine. Mooi plan heb je daar. Veel succes ermee!

Groetjes,

Debbie

KennyTheHiker
    Deelnemer
    Aantal berichten: 97

Hoi Dorine,

Welkom op HA!

Eens je de microbe te pakken hebt… Ik ben helemaal bezeten ondertussen 🙂

En als je hulp nodig hebt.. er zijn hier mensen genoeg met plenty ervaring 🙂

Groetjes,

Kenny

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.