HOME FORUM Stel jezelf voor Dieter

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 26

Hallo, ik ben Dieter, 30 jaar. Belg van oorsprong en opgegroeid in Z-W Frankrijk waar ik de smaak voor het trekken reeds te pakken kreeg. Ondertussen woon ik in Brussel maar trek er vaak (meestal solo) op uit in Frankrijk. Meerdaagse tochten (7 dagen +) bij voorkeur. Ik ga ook zeer graag kayaken en probeer het vaak met het hiken te combineren.

Buschcraften spreekt me ook redelijk aan alhoewel ik me zeker geen expert beschouw. In de toekomst wil ik graag mijn trekgebied uitbreiden naar Scandinavië, Polen, Balkan, … Weliswaar eerst een keertje in groep of zo.

Frans is mijn beste taal, dus excuses voor spellingfouten enzoverder!

Ik kijk uit naar jullie ervaring en deel graag tips mee over Z-W Frankrijk voor de geïnteresseerden.

KennyTheHiker
    Deelnemer
    Aantal berichten: 97

Hoi Dieter!

Welkom op HA!

Ik ben zelf ook een bushcrafter 🙂 Als ik eropuit trek, liefst in de bossen 🙂 en dan wat knutselen he :p

Mijn droom is om ooit een stuk grond te kunnen kopen in Noord-Saskatchewan ( Canada ) en me daar uit te leven en te leven… Maar ja … 😉

Zolang dat niet kan blijven we maar oefenen in onze locale bossen 🙂

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Dieter, ik vind je Nederlands erg vlot en correct klinken. Mijn Frans is toch zo goed niet.
    Welkom op het forum! Het packraften zal je misschien ook interesseren, gezien je achtergrond met kajakken?

Linjo
    Deelnemer
    Aantal berichten: 26

Hallo en bedankt!

Ik zag inderdaad dat er iets gepland was op het water.  Het kom alleen slecht uit ivm timing. Ik zit midden in een verhuis op dat moment.

Ook wel interesse om eens met een klein groepje te gaan trekken in Oost-Europa/Balkan bijvoorbeeld als dat soms georganiseerd word.

Ik kijk uit naar uitwisselingen alvast!

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Vanaf volgend jaar staat dat inderdaad op de planning!

KennyTheHiker
    Deelnemer
    Aantal berichten: 97

Balkan staat ook zeker op mn planning!

Inderdaad leuk om met een bescheiden groepje te kunnen gaan.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.