HOME FORUM Tussen pot en pint Te koop of gezocht Delorme Inreach huren

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 8

Hallo,

We zijn last minute nog op zoek naar een Delorme Inreach SE om mee te nemen op onze reis naar Patagonie. Ik heb al verreweg.be gecontacteerd, maar zij hebben geen meer beschikbaar.  Met een Spot zijn we niet zoveel, aangezien die geen goede dekking geeft in Patagonie.

Weet iemand nog andere adressen waar we dit zouden kunnen huren (of kopen binnen 1 week?) Of, heeft er iemand zo’n toestel beschikbaar die dit zou willen verhuren? We willen er zeker voor betalen.

We vertrekken volgende zaterdag 13 februari, en terug op vrijdag 18 maart 2016.

Het zou heel fijn zijn als iemand ons uit de nood kan helpen!

S

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1009

Even mee gezocht maar kortbij niets gevonden buiten andere systemen.
    Overschakelen? Bekijk eens dit forumtopic.

Sarah
    Bijdrager
    Aantal berichten: 8

Bedankt Ivo. Ondertussen hebben we een oplossing gevonden:

Mijn zoektocht ‘auf Deutsch’ heeft wel nog iets opgeleverd: http://Www.gpsafety.de

Zowel huren (Inreach explorer) als kopen was nog mogelijk. We hebben uiteindelijk beslist een Inreacht SE aan te kopen. Levering op korte termijn was geen probleem (zelfs niet naar Belgie), ze hebben dit gewoon in stock liggen. Normaal zou het hier tegen woensdag moeten zijn. Afwachten…

Melanie
    Bijdrager
    Aantal berichten: 3

Hey Sarah, Hebben jullie hem uiteindelijk aangekocht? Toevallig geen interesse om hem weer door te verkopen?

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1009

Voor de geïnteresseerden

Inmiddels is delorme opgegaan in Garmin.

Als levenslijn had ik een geleende inreach SE mee naar Sarek.

Als je niet op de kar van de laatste nieuwe modellen van Garmin wil springen is er nog de kans om in afslag de oude modellen van Delorme te kopen.

(wel het idee dat mbt voorraad daar alles op zijn laatste benen loopt)

Gezien ik de komende winters waarschijnlijk terug ga net zelf een inreach se gekocht bij REI voor 262 $

(om het tanende forum te ondersteunen:trouwe posters hier moeten mij maar een mail sturen voor een leveringsadres in de VS als ze er ook een willen. Ik wil max twee mensen gelukkig maken)

KevinP87
    Bijdrager
    Aantal berichten: 49

Mail gestuurd Ivo 🙂

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.