HOME FORUM Tussen pot en pint Club H-A : 25-26 januari 2014

Tags: 

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
  • Auteur
    Moderator
    Aantal berichten: 380

Het weekend van 25-26 januari ga ik een wandeltocht met bivak maken in de Ardennen, route nog te bepalen. Als begin- en eindpunt zullen we proberen een station te nemen. Routesuggesties altijd welkom, al ga ik zelf eens iets proberen uit te stippelen rond de bivakzones in het zuidwesten van Namen. Laten we dus de eerste “Club Hiking Advisor” organiseren. Graag zou ik de grootte van de groep beperkt houden. Laat ons zeggen maximaal 6 stappers. Dus laat maar horen wie mee gaat! Ik ga proberen tegen dan ook een grote groepstarp ineen te naaien zodat we een gezellige bivak kunnen houden.

Lucius1988
    Deelnemer
    Aantal berichten: 51

Ik zal het bevragen bij mijn vriend maar zou zeker graag meegaan indien we kunnen!

Bart
    Deelnemer
    Aantal berichten: 22

Ik meld me ook graag aan voor het weekend van 25-26 januari!
    Eén overnachting toch?

Gaetan
    Deelnemer
    Aantal berichten: 1

Hey,

Ik ben heel erg geinteresseerd in dit soort uitstapjes, maar heb juist deze namiddag al andere plannen gemaakt voor dat weekend. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik in de toekomst geinformeerd blijf van dit soort activiteiten?

Mvg,

Gaetan

Dzjow
    Moderator

@ Lucius: Ok, we horen het wel als jullie kunnen.

@ Bart: Ok, je bent nummer 1! Het zal één overnachting zijn, maar niets belet vrijdag al naar de Ardennen te trekken en er twee bivaks van de maken natuurlijk.

@ Gaetan: Jammer helaas, maar er zullen nog wel zulke clubjes georganiseerd worden na deze. Als je de site regelmatig checkt zal je wel op de hoogte blijven. Je kan in dit topic eens de vraag stellen of er nog geïnteresseerden zijn voor een tweede Club H-A en naar een tweede datum zoeken.

Kasper
    Deelnemer
    Aantal berichten: 120

Lijkt me ook interessant ik ga eens bekijken of wij kunnen. Dzjow heb jij misschien een kaartje met de bivakplaatsen op? Dat ik zeker ben dat ik juist zit… Ik vind namelijk bij het controleren van de bivakpkaatsen in Basecamp dat er eentje nog al dicht bij de verharde weg ligt.

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Bram zou hier meer over weten (zie zustertopic: https://forum.hikingadvisor.be/forum/topic/wildbivakweekend/). Ik stel wel voor dat hier verder aangemeld wordt.

Dzjow
    Moderator

Wat die bivakzones betreft ligt er inderdaad één langs een verkeersweg. Voor alle duidelijkheid, die bivakzones liggen allemaal op redelijke afstand van mekaar. Om dat te combineren in één weekend en dan nog vertrekken en aankomen aan een station is onmogelijk. Het zal dus een bivak zijn op één bivakzone en een tocht die niet noodzakelijk nog andere bivakzones aan doet.

Wat mij betreft als er sneeuw zou liggen doen we de Hoge Venen aan, kwestie van optimaal te profiteren van alle beetjes sneeuw die we in de Ardennen nog te zien krijgen tijdens de winter. Maar moesten er deelnemers bezwaren hebben tegen sneeuw, laat het dan weten.

Sven
    Deelnemer
    Aantal berichten: 322

Ik wil mee, maar mijn materiaal is niet voorzien op temperaturen onder 0… Een beetje vorst gaat nog.

rudi
    Deelnemer
    Aantal berichten: 52

Jammer maar had al wat voorzien voor dat weekend, komt zeker en vast nog wel een andere gelegenheid – Rudi

Pieter
    Deelnemer
    Aantal berichten: 10

Ik ga ook graag mee.

bert dekeyser
    Deelnemer
    Aantal berichten: 1

Beste,

‘k wens jullie alvast een heerlijke bivak en een gezond en gelukkig 2014 toe.  ‘k Was graag erbij geweest, maar ‘ t WE van 25/26 is al ingevuld.  Tot ’n volgende gelegenheid?

-bert-

inesV
    Deelnemer
    Aantal berichten: 3

Hoi!

Ook ik wil graag mee! Alleen 1 probleem: heb geen tent meer! slaapzak is ok tot -10° dus kan mss in je groepstarp slapen?? 🙂 En laat het maar sneeuwen zou ik zeggen!

chaplain
    Deelnemer
    Aantal berichten: 20

Hoi iedereen,

Mijn weekend is vrijgekomen. Kan ik nog mee?

Ik hoop tegen dan mijn trailstar te hebben maar ik hoop er niet op owv de douane.

Indien ik mijn trailstar heb en er nog plaats is, kan je onder de trailstar slapen Ines.

Anders zit ik net als Ines zonder tent. Ik kijk nog of ik een tent kan scoren.

Groeten

Bram

Dzjow
    Moderator

Ok, als ik goed kan tellen gaan Bart, Pieter, Ines, Bram mee en Sven indien niet te koud. Er mag zich eventueel nog één persoon aanmelden maar groter wil ik de groep niet maken.

Iedereen is vrij zijn tent/tarp mee te nemen maar in principe is het niet nodig. Ik heb een groepstarp voor 4 personen en een trailstar en naai tegen dan nog wel een grotere groepstarp in mekaar als er niks tussen komt.

Ik zal verder nog naar een route kijken en de praktische regelingen volgen dan nog wel.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.