HOME FORUM Stel jezelf voor Bregt

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 9

Hi

Ik ken jullie site al lang, maar pas onlangs eens effectief iets gepost, omdat ik voorheen wel antwoorden vond. 🙂 Debbie’s site ken ik al heel lang, en de site van Luc (trekkings.be) heeft me al heel vaak geholpen. Waarvoor allemaal dank!

In vergelijking met de meeste hier, heb ik nog niet zoveel ervaring. Veel wandelen in de Ardennen (lange dagwandelingen en trektochtjes van 3 dagen), de Laugaveur en Fimmvorduhals oversteek in IJsland, en ook 2 korte tochten in Roemenië (Retezat en Bucegi). Als ik hier de meeste andere hun ervaringen lees, ben ik wel onder de indruk. Ik hoop dat het me lukt om met een van de georganiseerde tochten mee te gaan maar wegens werk is dat niet altijd makkelijk. Ik ga ook graag op reis zonder trektochtdoel, maar met combinatie van wandelen en cultuur/dorpjes/bezoeken. Corsica, Noorwegen, … Abruzzen en Georgië zou ik ook heel graag bezoeken voor zo’n combinatie. Dus het is altijd wat kiezen. Ikzelf hoef ook niet persé te wildkamperen (heb er ook weinig ervaring mee). Ik hou wel van de sfeer ’s avonds in dorpjes of gite d’etapes.

Ik zit ook al 4 of 5 jaar als informant op Reismarkt voor IJsland, Corsica en Roemenië.

Droom is om ooit es in de Pyreneëen te hiken, en Ordesa. GR20 verder ook wel. M’n rondreis door Corsica was indrukwekkend, maar ik kwam zelden in aanraking met de bergketen vh binnenland.

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Heel erg welkom op het forum, Bregt!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.