HOME FORUM Stel jezelf voor Boelo

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 139

Hallo allemaal,

ik ben Boelo en ik ben al 7 jaar een enthousiaste hiker. Mijn naam was al bekend van hiking-info.net. Ik heb maar 2 handicaps: ik ben een stuk ouder en ik ben Nederlander. Dat levert in de praktijk weinig problemen op, men kan goed relativeren en soms hartelijk erom lachen. Ik ga graag met Belgen op stap want ze zijn naar mijn ervaring een stuk vrolijker, positiever en ook fysiek harder dan Nederlandse groepen die ik heb meegemaakt.

Mij eerste grote tocht was  de Fjällräven Classic 2006. Achteraf gezien vind ik het een beetje jammer van het racen daarbij (110km Lapland in 3 dagen). In de jaren daarna  volgde nog de bekende ronde van Cauterets-Ordesa-Gavarnie, een tocht door Rago Nasjonalpark en Saltfjellet- Svartisen in Noorwegen, een deel van de South Downs Way en wat tochten in eigen land. Wel een teleurstelling was dat ik moest afhaken bij een Pyreneeen-tocht van Ivovm vanwege slechte conditie en voorbereiding. Dat zie ik wel weer als een leermoment. Gelukkig zijn er nog veel nieuwe en  nog onbekende terreinen en daarvan noem ik alleen het sinds kort opgekomen Packrafting!

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Wat een compliment! Ik kan alvast meegeven dat ik je een zeer straffe zestiger vind en ik hoop dat ik aan die leeftijd ook nog zo sterk zal zijn.

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1016

Boelo,
    Ik zie ernaar uit om jou nog eens in de ogen te kijken.
    Er is bij mij vandaag een jaar bijgekomen. Ik hoop
    het ook nog wat jaren vol te kunnen houden al zal het geleidelijk
    aan in een ander ritme zijn.

Willem
    Moderator
    Aantal berichten: 42

Welkom terug Boelo, en bedankt voor de complimenten aan de Belgen 😉

Leuk dat je er bij bent op het packraftweekend – zoals Debbie hoop ik ook om binnen 40 jaar nog net zo kranig te zijn & lol te kunnen maken met de ‘jonge gasten’ bij een trappist ’s avonds.

@ Ivo: gelukkige verjaardag!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.