HOME FORUM Stel jezelf voor Bjorn en Yelisah

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 7

Hoi allemaal !

Na enige tijd hier actief, maar off-line dagelijks alles gevolgt te hebben, sluiten we ons hier aan en stellen ons graag even kort voor!

Onze namen zijn Bjorn en Yelisah, komende uit Lokeren, Oost-Vlaanderen en allebei 28 jaar. We reizen graag en hebben dit ook al vaak gedaan maar niet op zo een avontuurlijke manier zoals meerdaagse trektochten/hiking/bivak. Daarom zijn we hier, om ervaringen te horen van jullie op alle vlakken.

Ons doel is om tegen eind mei 2016 met de nodige informatie en “ervaring” ons 1ste avontuur af te leggen, namelijk Sierra Nevada (Andalusië, Spanje) met als startpunt Granada. Hierover meer in het andere topic!

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hallo Bjorn en Yelisah, heel erg welkom op het forum. Ik ben benieuwd naar je eerste ervaringen. Plannen jullie nog enkele weekendtochten in de Ardennen? Altijd handig om op die manier al wat ervaring op te doen.

Jullie zijn uiteraard ook welkom op ons lenteontmoetingsweekend (16-17 april) die binnenkort gelanceerd wordt. Dan kunnen we elkaar ook eens in levende lijve ontmoeten en kunnen jullie nog wat praktische tips opdoen voor jullie eerste trekking.

BjornYeli
    Deelnemer
    Aantal berichten: 7

Hoi Debbie,

ja we gaan zeker 1 meerdaagse tocht doen in de ardennen.. misschien 2 zelfs!                                                               we gaan dat zeker eens bekijken ivm het lenteontmoetingsweekend.

PS: jouw boek heb ik hier al naast me liggen !

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.