HOME FORUM Stel jezelf voor Ben

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 4

Bende is mijn gebruikersnaam, gewoon omdat ik meerdere petjes op heb: Ben de vader van vier kinderen, Ben de echtgenoot van één vrouw, Ben de professionele die te veel tijd op’t werk doorbrengt, Ben de eigenaar van een rijhuis, moestuin, bosje, hond en kippen, Ben de voorzichtige optimist, Ben de boomhakker (niet het postuur, wel het werk), Ben de hiker, Ben de klimmer, Ben de fietser, Ben de natuurliefhebber,… allez een echte bende.
    Ondertussen al heel wat grijze haren en dus ook al veel afgewandeld in Europa: Pyreneeën, Ardennen, Mallorca, Vogezen, Alpen, Schot-, Ier-, Engeland, Noorwegen en heel recent (deel van) de Kungsleden in Zweden.
    Klimmen doe ik in de zaal (Hongaria en Klimax) als ik niet aan’t herstellen ben van blessures, nu dus.
    Skieën doe ik in de Alpen (Frankrijk en Oostenrijk) als ik niet aan ’t herstellen ben van tekorten op mijn rekening, nu dus.
    Wandelen doe ik het liefst en vooral in de bergen op geaccidenteerd terrein met veel afwisseling, volledig in de natuur. Genieten. Met mate(n).

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Heel erg welkom, Ben, supergeschreven bio-stukje. 😉

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1016

Een heerlijk stuk om te lezen.
    Erg origineel, met humor en een knipoog

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.