HOME FORUM Stel jezelf voor Ben

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 1

Hallo iedereen,

Mijn naam is Ben, ben 34 en kom van het Brusselse.
    Ik hou enorm van wandelen/hiken en van de natuur.
    Mijn hele jeugd heb ik bij de scouts gezeten en heb europa afgewandeld met mn moeder toen ik klein was.
    Ieder jaar maken we mooie reizen en wandelen we heel wat af (Slovenië, Ierland, Wales, Oostenrijk,…)
    Nu zou ik heel graag meerdaagse tochten beginnen maken, van huttentochten in de bergen, tot overnachten in tent tijdens meerdaagse tochten.
    Maar zoiets doe ik liever niet alleen, dus bij deze ben ik op zoek naar andere wandel-liefhebbers met wie ik meerdaagse tochten zou kunnen ontdekken.

Hopelijk leer ik leuke mensen kennen en misschien nieuwe reispartners.

Mijn vrouw stapt ook heel graag, maar is niet te vinden voor meerdaagse en tenten 🙂

Voila, dus bij deze als er mensen zin hebben om op stap te gaan….laat zeker wat weten!

Grtn Ben

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1024

Ben,

de gastvrouw hier is er even niet.
    Bij deze, welkom.
    Ik denk dat je op termijn hier in goed gezelschap zal zijn.
    Er zijn wat uitstappen gepland in de toekomst die zeker tegemoet gaan komen
    aan je vraag.
    Zie maar eens onder “activiteiten”
    Als ik de agenda overloop is naast de herfsttocht in oktober het winterweekend zeker een goed moment om eens kennis te maken met gelijkgestemde zielen.
    Haak gewoon aan als iemand een voorstel doet en op zoek is naar wandelmaatjes wanneer hij/zij een HA-club activiteit op poten zet.
    Zelf neem ik mij voor om wat later op het jaar nog wel eens een initiatief op poten te zetten kort bij huis. Bij eerdere uitnodigingen kreeg ik reactie, maar soms was het oorverdovend stil.
    Als je nooit solo bent geweest moet je het toch eens ervaren. Qua “gevaar”, er kan niet zoveel mislopen als je het ‘bescheiden’ aanpakt.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.