HOME FORUM Wandelgebieden Bégur, Girona, Spanje.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 8

Aloha,

Komende zomer trekken we naar Bégur (Spanje). Niet zozeer een wandelvakantie, maar toch zijn we van plan om een paar kind-vriendelijke wandelingen van max 4u te maken.

Zo gaan we een stukje van de Camin de Rondo wandelen en een tochtje nabij Montserrat doen.

Zijn er mensen die eventuele suggesties hebben van must-do’s in de regio ?

Alvast bedankt.

David

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1015

David,
    geen persoonlijke ervaring maar na mijn laatste uitstapje met hiking-site lijkt het meenemen of huren van de fietsen ook een mogelijkheid om aktief de dag door te komen
    http://www.baixemporda-costabrava.org/en/tourism/332
    Vanaf jullie uitvalsbasis lijkt Montserrat toch een eindje rijden eer dat jullie er zijn.
    Ik vraag me af of dat een meerwaarde gaat zijn tov andere wandelingen korter bij.
    Bovenstaande link kan misschien meer opleveren mbt aktiviteiten.

David
    Deelnemer
    Aantal berichten: 8

Zal deze zeker eens bekijken, en fietsen zal misschien aangenamer zijn als de temperaturen de hoogte inschieten zoals momenteel in ons Belgenland het geval.

Montserrat staat echter al een tijdje op mijn bucketlist van te bezoeken plaatsen, en aangezien Spanje niet echt een van onze populaire vakantiebestemmingen is zou het wel nog eens een decennia kunnen duren vooraleer we terug in de buurt zijn 😉

Bedankt voor de tip alvast Ivo.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.