HOME FORUM Materiaal en techniek Bear canister

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 38

Wij vertrekken binnen drie weken naar de VS (kleine week zion, 8 dagen Yellowstone en 8 dagen Glacier NP). We hebben voor ursack gekozen owv gewicht en flexibiliteit in het pakken van de rugzak. Nadat ze waren toegekomen ontdekte we dat ursack niet toegelaten is in Yellowstone. We zullen er daar dan huren en voor de rest de Ursacks gebruiken. Hopelijk ondervinden we geen problemen met de Garcia’s nu we die niet hebben kunnen testen.

Zal je in de herfst laten weten wat onze ervaring was met die twee modellen.

Roos Muylaert
    Deelnemer
    Aantal berichten: 47

Debbie, ik heb er totaal geen ervaring mee, maar wil je enkel meegeven dat Zpacks ook een, uiteraard ultralight, ‘bear bagging kit’ heeft. Of die goed is weet ik niet.

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Het zal toch een harde canister moeten worden. Ik zou de BearVault BV500 willen aankopen. Is er iemand die naar de AV komt en het ziet zitten om er eentje mee te nemen? Anders zal ik zelf eens op toer gaan.

Hebben jullie dit uit de VS laten overkomen of laten afleveren ter plekke? Waar heb je de canister besteld?

Groeten,

Debbie

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.