HOME FORUM Stel jezelf voor Bart

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 22

Hallo iedereen,

Sinds 2009 nemen trektochten en hiking een centrale plaats in bij mijn hobby’s.
    Mijn eerste tocht was een huttentocht in het winterse Noorwegen: een hele uitdaging. Ik had de smaak te pakken en was gemotiveerd om me verder te verdiepen in navigatie en materiaalkennis.

Ik probeer ieder jaar minstens één lange trektocht te doen waarbij ik iets nieuws leer of ontdek (een streek of techniek).
    Ik heb een voorliefde voor trektochten in Schotland of Scandinavië in de winter (waar ik jammergenoeg te weinig raak).
    De laatste tijd doe ik vaker korte (tweedaagse) tochten alleen. Kwestie van lichaam en geest in goede vorm te houden 🙂
    En ik ben steeds op zoek naar gemotiveerde hikers om de lange tochten mee te doen.

Bart

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Heel erg welkom! Heb ik je al persoonlijk ontmoet?

Bart
    Deelnemer

Dank je!

En jawel:
    ik ben die lastigaard die af en toe met een blessure uitvalt op je tochten.
    Maar laatste tijd gaat het beter: heb afgelopen mei de TGO Challenge kunnen uitlopen.
    Kan je me al plaatsen of heb je nog een hint nodig? 😉

Debbie
    Sleutelbeheerder

Jaja, ik dacht al, zou het Bart G. kunnen zijn maar ik wou het nog even checken. 😉
    Kom je naar het winterweekend? (zie agenda)

Bart
    Deelnemer

Kom je naar het winterweekend?

Misschien wel. Heb de agenda gelezen maar weet niet precies wat ik me bij het weekend moet voorstellen.

Debbie
    Sleutelbeheerder

De agenda is wat bijgewerkt zodat het duidelijker is hoe het programma eruit ziet. 😉

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.