HOME FORUM Tussen pot en pint Backpackingtocht langs de Eislack trail gedurende pinksterweekend

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 7

Hey,

Volgend (pinkster)weekend ga ik van zaterdag tot maandag gaan backpacking langs de Eislack trail. Het stuk van Kautenbach naar Troisverges heb ik al afgewandeld en nu wil graag ik de rest doen. Mijn plan is om zaterdagochtend te vertrekken in Troisverges om maandagnamiddag toe te komen in Roche-en-ardenne. Waarschijnlijk vertrek ik reeds vrijdag, om zaterdag op tijd te kunnen vertrekken (al kan ik wel flexibel zijn).

Momenteel plan ik om met het OV te gaan, al is de wagen ook een optie. Echter ben ik voorlopig nog alleen en gezien solo hiken vermoedelijk niet mijn ding is, ben ik dus op zoek naar een ‘wandelmaatje’. Laat gerust iets weten (in dit topic of via PM) indien je meer info wilt.

Meer informatie omtrent het parcours vind je op http://www.escapardenne.eu/, het stuk tussen Kautenbach en Troisverges was alleszins zeer de moeite!

Groeten,
    Floris

BartR
    Deelnemer
    Aantal berichten: 9

Hallo,

Solo hiken is ook niet zozeer mijn ding, en ben ook op zoek naar tochtgenoten. Een paar dagen hiken dit weekend spreekt me wel aan, echter op zaterdag moet ik passen.
    Mocht zondag-maandag en eventueel dinsdag een optie zijn, dan mag je gerust een seintje laten.

Groeten,
    Bart

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.