HOME FORUM Stel jezelf voor aresius of Thomas

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 4

Hoi allemaal

Ik ben Thomas, geboren in 1982 en woonachtig in Edegem.

Naast (niet zo heel regelmatig) wandelen ben ik ook een fanatieke mountainbiker en karateka (shotokan). Naar de toekomst toe zullen er wel meer hiking trips volgen. Dit forum lijkt me een nuttige plek om veel tips & tricks te leren.

Qua mountainbiken vertoef ik regelmatig in het buitenland (voornamelijk Spanje en Frankrijk). Maar op de moment van schrijven net terug van een dikke week in Marokko.

In het verleden stonden er kleinere wandelmeerdaagses op de planning: een wintertrekking Schluchtensteig (D) (maar wegens dooiende sneeuw vroegtijdig ingekort), driedaagse in het Eifelgebied, GR Bouillon-Vresse in twee dagen. Maar nog geen mega epische trektochten.

Volgend jaar staat er in april wel een hike in Schotland op de planning (Isle Of Skye). Enkele jaren geleden heb ik daar eens met de mountainbike gereden en toen een vriend van me vroeg om mee te gaan hiken daar, twijfelde ik geen moment.

Grts Thomas

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Thomas,

Heel erg welkom op het forum en bij Hiking Advisor. Ga gerust eens mee op een activiteit. En we helpen je graag verder bij de voorbereiding van je Skye-trip.

Groetjes,

Debbie

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.