HOME FORUM Stel jezelf voor Arend

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 91

Hoi iedereen,

Ik ben Arend, de vriend van Lisanne die zich een paar dagen terug hier heeft voorgesteld. Net als mijn vriendin ben ik ook op de beurs in Mechelen in contact gekomen met enkele mensen die actief zijn op hikingadvisor en ik heb hier inmiddels al veel bruikbare informatie kunnen vinden. Op mijn zeventiende heb ik voor het eerst een trekking gedaan in India met de Britse vrijwilligersorganisatie Raleigh. Hoewel ik dit een geweldige ervaring vond, heb ik, mede door een gebrek aan gelijksgezinden, lange tijd niet meer zoiets ondernomen. Aangezien mijn vriendin ook al eerder op trekking was geweest en dit toen goed was bevallen, hebben we besloten vorige jaar een tocht door Engeland te maken. We hebben de smaak nu weer goed te pakken en voor de komende zomer staat de Hardangervidda op de agenda. Ik ben nog niet een hele ervaren trekker dus de komende tijd zal mijn aanwezigheid op dit forum voornamelijk bestaan uit heel veel vragen. Nu er zeker 1 grote trek per jaar op de agenda staat (volgende zomer de Laugavegur tot aan Skogar in IJsland) hoop ik in de toekomst ook zelf een bijdrage te kunnen leveren!

Met vriendelijke groet,

Arend

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1048

Hey Arend, heel erg welkom op het forum. Leuk dat jullie elkaar hierin gevonden hebben. Laat maar komen die vragen, en uiteraard ook je eigen ervaringen. Ook beginnersverslagen zijn erg welkom.

Debbie

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.