HOME FORUM Stel jezelf voor Annelies

Tags: 

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 4

Hallo,

Ik ben Annelies (22 jaar).  Ik ben eigenlijk nog nooit gaan backpacken en tot nu toe heb ik enkel al in mijn tuin gekampeerd. Hier komt hopelijk snel verandering in, want na het lezen van deze website is mijn interesse gewekt!

Ik heb niet echt iemand om mee te gaan, dus voorlopig trek ik erop uit met mijn hond.

Groetjes,

Annelies

JohanP
    Deelnemer
    Aantal berichten: 18

Welkom Annelies

Als complete leek die net drie dagen op de Transardennaise heeft doorgebracht en snipverkouden is moeten terugkeren ipv de hele 7 dagen te wandelen, kan ik alleen maar zeggen: PROBEREN! 🙂

Doe je zin, stel een vraag als je iets niet weet, maar je zal sowieso fouten maken (pyjama meenemen!). Al doende leer je.  Zoek jezelf een gemakkelijke route en vertrek!

Veel plezier. En als je komende maanden iemand zoekt om mee op stap te gaan, ik ben daar gerust voor in en als je hier de vraag stelt zal er ongetwijfeld reactie op komen!

Veel plezier!

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Heel erg welkom op het forum, Annelies. Binnenkort wordt onze agenda voor het najaar 2015 en voorjaar/zomer van 2016 bekendgemaakt, er komen diverse bivaktochten aan. Ideaal om gelijkgezinden te ontmoeten en ervaring op te doen!

eric en finley
    Deelnemer
    Aantal berichten: 21

Hey welkom hier

Ik ga ook steeds met de hond op pad dag tochten en 2daagse bivak tot nu toe.

Er zijn hier nog verschillende hikers die het samen met de hond doen.

Have Fun 🙂

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.