HOME FORUM Materiaal en techniek Anfibio droogpak

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 91

Joery, heb jij trouwens een standaard maat genomen? De pakken lijken qua totale lengte en inseam nogal kort.

PeterC
    Bijdrager
    Aantal berichten: 23

Arend / als je  kan pas  het pak eens  . er  zijn genoeg  mensen die  er een kochten.

Mijn pak zelf  zat  goed  maar  de kol was  iets  te groot. Ik heb  er  nu een S laten op zetten.   Maar dit kun je  maar  beter vermijden.

Arend
    Bijdrager

Peter, dat is uiteraard een goed idee. Voor zover ik weet woont echter niemand dicht bij mij in de buurt dus daar zal ik dan nog een tijdje op moeten wachten. Ik zou het pak graag binnenkort bestellen.

Wat ik nogal vreemd vind is dat de aangegeven binnenbeenlengte zelfs bij grootste maat maar 80cm is. Mijn binnenbeenlengte is tussen de 82 en 83cm en dat is volgens mij niet absurd lang. Ook de aangegeven lichaamslengte lijkt nogal klein. Met mijn 185 val ik tussen de XL en XXL. Ik vraag me af of dat wel kan kloppen of dat er iets anders bedoeld wordt. Met de andere maten zit ik eerder onderaan de L. Ik zal ze eens een mailtje sturen…

Dzjow
    Moderator
    Aantal berichten: 380

Packraftingstore contacteren, je lichaamsmaten doorgeven en dat is zo opgelost.

Arend
    Bijdrager

Ga ik doen 🙂

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.