HOME FORUM Materiaal en techniek Altimeter/barometer

Tags: 

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 60

zelfde opmerking
    nooit last van gehad
    niet te strak aanspannen dus

en daarbij … naar buiten gaan geeft ook enkele ongemakken die we jammer genoeg niet tegenkomen in Vlaanderen… bv. schouders die branden, heupbanden die snijden, adembenemende tochten / vooral bergop…
    dus wat zeggen ze in Bent… ‘nie neuten’

Ignacio

bergkonijn
    Deelnemer
    Aantal berichten: 190

Ik irriteer me ook heel hard aan die bandjes. Die van de Vector kan je vervangen. Die van mijn ambit3 niet 🙁 Gelukkig hangt die ambit aan de schouderriem van de rugzak of zit ie gemonteerd op mijn fietsstuur. 🙂
    Ik ga meestal naar de lokale markt om een nylon bandje te halen. Dat is het enigste materiaal wat mijn pols niet irriteert. Als het te monteren valt dan doet de gast die je het bandje verkoopt wel. Die nylon bandjes hebben ze in verschillende breedtes, met goud of zilverkleurig einde en het bandje zelf kan ook nog in een andere kleur dan zwart.
    (Kattenhaar is een ramp met dat siliconen bandje van mijn ambit)

roversmountains
    Deelnemer
    Aantal berichten: 74

Arvid,

Als er een basemap met hoogtelijnen in je GPS zit, kom je ook al ver….

Ik laat mijn Suunto en zeker mijnThommen meestal thuis.

KleineReus
    Deelnemer
    Aantal berichten: 15

Sven: 30 procent korting op de Vector bij AS Adventure.

Mooie tip, ze hebben er net weer een verkocht 😉

Sven, als je rubberprobleem aanhoudt, kunnen deze misschien helpen. Suunto heeft horlogebandjes in textiel en neopreen:

http://www.suunto.com/en-GB/Products/Straps/Vector-Strap-Kit—Black-Fabric/?categoryId=6
    http://www.suunto.com/en-GB/Products/Straps/Black-Neoprene-Strap-Kit/?categoryId=6

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Ik hang mijn vector regelmatig aan mijn kaartenhouder. Ik draag nu eenmaal nooit horloges, juwelen en consoorten, en kan dat ook niet zo goed verdragen.

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.