HOME FORUM Materiaal en techniek Aankoop materiaal in Drymen,Schotland

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 6
    1. Hey!

ik vertrek 1 november naar Scotland om de Rob Roy Way af te leggen. Aangezien dit een meerdaagse tocht is, wil ik zelf koken. Het lijkt me logisch dat een gascanister niet op een vliegtuig mee mag, tenzij het plotseling wel toegelaten wordt. Ik moet deze dus ter plaatste aankopen. Weet er iemand of er in Drymen een winkel is waar ik deze kan kopen? Dit in Edinburgh kopen lijkt mij geen optie aangezien de vlucht pas toekomt om 21:30, en de winkels pas opengaan op 8:30. Aangezien ik nog een busrit van 3 uur voor de boeg heb, wil ik al zo vroeg mogelijk vertrekken.

Alvast bedankt!

Vincent Van der hoeven,

first time hiker en vogelvrije avonturier

Jennes
    Deelnemer
    Aantal berichten: 37

Hoi Vincent,

Op deze pagina vind je een overzicht van wat er zoal te vinden in in Drymen. Onderin staat het adres en telefoonnummer van Walk Wild Loch Lomond. Ik zou hun bellen. Er schijnt een Walker’s Shop te zijn en ik vermoed dat dit ‘m is.

Wandelgroeten, Jennes
    http://www.voetsporen.nl

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1015

Ik heb er geen idee van hoe je transport tussen edinburgh en Drymen verloopt.
    Als ik traveline bekijk zijn er nogal wat opties.Als je er een met overstap gebruikt heb je misschien tijd om te gaan winkelen (glasgow, milngavie?)zonder al teveel tijdverlies
    Hoewel niet volgens de regels (esbit?)

hans
    Deelnemer
    Aantal berichten: 6

Hoi,

Ik denk dat je best een tussenstop maakt in Stirling of in Glasgow. ik veronderstel dat de bussen daar wel stoppen. In Glasgow heb je verschillende outdoor shops ofwel kan je online van één van die shops laten afleveren in Drymen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.