HOME FORUM Tussen pot en pint 1ste Europese packraft gathering

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 5

In het lange weekend van 28 april t.e.m. 1 mei wordt in Slovenië aan de Soca de eerste Europese packraft gathering georganiseerd. Er worden deelnemers verwacht uit heel Europa en zelfs van ver daarbuiten. Alpacka zal aanwezig zijn, en waarschijnlijk nog een andere producent van packrafts. Er zijn lokale gidsen die je de Soca leren kennen (al naargelang je technische skills). Er zijn workshops over bvb packrafting en safety. En zo veel meer.

Ik ben van plan om te gaan. Als er nog geïnteresseerden zijn , dan kunnen we misschien samen rijden (kan met mijn auto) om kosten te drukken.

Dzjow
    Moderator
    Aantal berichten: 380

Hoi Dominic,

Helaas is er net dat weekend ook een Hiking Advisor packraftingweekend gepland want anders was ik wel mee geweest.

Ik ga zelf wellicht dit jaar naar de Finnish packraft gathering (15-21 juni). Als er mensen interesse hebben, laat maar weten. De round up in Finland volgt nog het vanoudse concept.

De bijeenkomst in Slovenië is zeker niet de eerste Europese round up. Ik denk dat we ondertussen al aan een stuk of 10 gatherings zitten. Sinds Alpacka Raft vorig jaar deelnam aan de round up in Zweden is dit wel duidelijk de variant aan het worden waar heel wat meer aandacht over wordt verspreid. Je zult er zeker wel ’t één en ’t ander bijleren en de Soca is een prachtige rivier!

Doc
    Deelnemer
    Aantal berichten: 5

Had ik de knop met de “activiteiten” van Hiking Advisor maar eerder ontdekt 🙂

veerle
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 116

Omwille van dezelfde reden als Joery kan ik ook niet mee anders had ik dit wel willen overwegen.

De Finse versie zal ik om werkagendaredenen ook moeten missen maar ik lees het graag (voldoende op voorhand) mochten er nog plannen voor deelname aan packraftgatherings zijn in de toekomst.

Op het lenteontmoetingsweekend gaan we ook even kort peddelen, mocht je zin hebben om mee te doen …

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.