HOME FORUM Materiaal en techniek 14 dagen backpacken Zuid-Frankrijk

3 berichten aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 21

Thx voor tips Arne!

daar zal het dus aan gelegen hebben. Had de 2 verluchting gaatjes gesloten. .. Maar las wel een review dat 2000 mm dichtheid het absolute minimum is. Die van mij is net 2000 mm.

nu ja mooi weer voorspeld dus ga ik mij niet druk om maken. Zal m’n tent in het vervolg opzetten onder een boom ofzo, nu was dat middenin een weide.

& ivm verveling zal dat idd daar aan gelegen hebben. Rond 17u m’n tent opgezet, misschien iets te vroeg. Was ook van plan alles v technologie thuis te laten maar geen idee hoe je je s avonds 5u kan bezig houden. Ok je kan een boek lezen maar ben ik te snel beu.

Overdag wel geen seconde verveelt, helft vd tijd muziek id oren en gaan met die banaan :))

bugattir8
    Deelnemer

@ eloi, ben nu op m’n werk maar kan wel een beeld schetsen wat ik allemaal mee heb, is een hele lijst 🙂

– biolite campstove

– blackthorn tent

– slaapzak

– muggennetje + DEET anti muggen spray

– toiletgerief (washandje, handdoek, tandenborstel, tandpasta, wattenstaafjes, …)

– portefeuille om rond je nek te hangen. (Zelfkennis)

– eten (energierepen, proteinerepen, soep, nootjes, rijst/pasta, ..)

– Sawyer waterfilter mini + platypus fles

– entertainment: iPad (?) , mp3 speler, boek/tijdschrift

– kledij ( wollen onderbroek, t-shirts, korte (2) en lange broek, pet, t shirts en pull)

– ehbo zakje (dafalgan, Imodium, motilium, verband en pleisters)

– zakmes

– zaklamp

– lichtgewicht kookpotje 1 pers + eetgerief

van zodra ik thuis ben check ik dit nog even na 🙂

bugattir8
    Deelnemer

Merk op dat er nog wel een paar dingen ontbreken (vb zonnebril) maar die zet ik er vanavond bij.

3 berichten aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.