HOME FORUM Materiaal en techniek Tarp Reageer op: Tarp

Kasper
Deelnemer
Aantal berichten: 120

Ik heb ook nooit geen problemen gehad bij Oookworks. Ik ben zeer tevreden van de kwaliteit die hij geleverd heeft. Ik heb er 9 maanden op moeten wachten maar hij had me op voorhand verwittigd dat er een heel deel orders voor mijn order stonden. Als noodoplossing voor mijn Wales en Vercors trip heeft hij mij zijn eigen innertent opgestuurd. Dit vond ik een toffe oplossing, zo heb ik ook eens in een volledige mesh binnentent kunnen slapen.

Maar moest je een snellere levertijd willen dan kan je ook eens kijken bij Bearpawwd. Ik heb er nog nooit een binnentent van gezien in het echt. Maar ik heb er toch al goede zaken over gelezen. Wel lijkt me de Oookworks binnentent iets beter gemaakt. Maar Bearpawwd is dan ook wel iets goedkoper. Ik heb al eens wat mailverkeer gehad met de zaakvoerder van Bearpawwd en deze verliep heel vlot. Hij zei me dat een levertijd van een kleine maand vlot haalbaar moet zijn. Ik meende dat de Pyranet 2 speciaal voor de Trailstar gemaakt is. Maar er passen volgens mij meerdere modellen. Maar hier kan je uiteraard altijd extra info over vragen.