HOME FORUM Tussen pot en pint wildwater cursus met de packraft. Reageer op: wildwater cursus met de packraft.

PeterC
Deelnemer
Aantal berichten: 23

Ok ik heb het wat laten liggen …
Wat ben ik te weten gekomen: dit is de site “Base Nautique Municipale Saint Laurent-Blangy “ http://eauxvivesslb.free.fr/
Per persoon betaalt men 6,8€ toegangsgeld voor 3u
De wildwaterbaan ligt naast een rivier waar men water aftapt voor de werking van de baan . Dit volstaat niet om de boel draaiende te houden. Afhankelijk van het debiet van de rivier en het gewenste baandebiet kan men tot 6 pompen bijschakelen. Momenteel zou men aan 1 à 2 pompen genoeg hebben..?
Men betaalt per groep 13.8€ /pomp /uur
Op aanvraag schakelt men pompen bij in .
De pompen worden opgestart 15min voor men binnen mag tenzij men anders vraagt. (Waarom is me nog niet duidelijk. )
Als men een lesgever mee wenst, betaalt men 30 à 36.7€ per persoon. Afhankelijk van het aantal personen. Een les is 1.5u
Je moet een vest hebben met keuring CE ISO 12402-5. Op aanvraag (op voorhand ) kun je dit daar ook huren bij de club.
Wil je de baan exclusief voor uw groep kan dit ook
Volgens Joeri zijn ervaring in Duitsland zijn andere kajaks , kano’s en kleinen raften op de baan geen probleem, maar als er grote rafts bij komen geeft dit geen veilig gevoel aangezien die je gewoon pletten tussen obstakels en hun raft….?
De baan kun je exclusief krijgen voor je groep a A 200€ /1u Of 333€ / 2u. Hier zijn de pompen en het ingangsgeld voor 5 personen inbegrepen (ik veronderstel ongeacht het aantal pompen) Ben je met meer , betalen de extra personen elk 6.8€ bij.
Voor data moet je gewoon zelf wat voorstellen en dan bekijken ze de beschikbaarheid.
Wie heeft er interesse en voor wat? laat maar weten dan stellen we een doodle op om een datum te pinnen.
Groeten peter