HOME FORUM Wandelgebieden Trekkings in Ijsland Reageer op: Trekkings in Ijsland

Kasper
Deelnemer
Aantal berichten: 120

Jammer dat je hutten al vast liggen, maar zeker en vast gaat het in die richting ook een hele mooie tocht worden. Mij lijken er in die richting wel enkele pittige klimmetjes bij te zitten.

Bedoel je met de economischere voeding zakjes van Knorr en dergelijke? Want deze bevatten toch wel niet genoeg voedingsstoffen vrees ik. Wij nemen persoonlijk meestal een mengeling van Real Turmat, Trek ’n Eat en Mountain House. Het huismerk van As Adventure zijn wij niet echt over te spreken. Maar dit is natuurlijk ieder zijn mening op gebied van smaken.

Inderdaad zoals Erik al zegt met deze kaart kom je er. De gps hebben wij één keertje gebruikt en dit was op de Fimmvörðuháls pas toen we in de extreme mist zaten. We zijn toen ook een Slovaaks koppel tegen gekomen, zij waren de weg totaal kwijt.

En verder Hornstrandir staat ook zeker op ons To Do lijstje dus moest je er komen. Maar maar een verslagje zou ik zeggen dan lezen we het met veel plezier. 😉

Moest je nog vragen hebben, je laat ze maar weten misschien kan ik je wel verder helpen.

Groeten,

Kasper