HOME FORUM Tussen pot en pint Website upgrade 2014 Reageer op: Website upgrade 2014

steve
Sleutelbeheerder
Aantal berichten: 173

Blijft wel een feit dat achter die voorbeelden een professioneel team huist en wij hier met hobbyproject bezig zijn. Zoals via email al gezegd, ik ben geen website developper. We hebben enkel deze site opgezet en leren elke dag bij.

Weten en kunnen wij daar alles van? In geen lichtjaren. 

Zeg ik hierboven zaken die geen steek houden? In het oog van developper waarschijnlijk wel. We zijn hobbyisten met klein beetje website know-how. Dat is gewoon mijn perceptie van de zaken. 

Hebben wij de ambitie om hier een professioneler website van te maken? Weten we nog niet, maar in elk geval zouden we dan een developper nodig hebben die hier zijn poten wil onder zetten en engagement wil geven om dat te blijven doen.

We hebben de website wat gepimpt. En het is broodnodig dat we feedback krijgen wat beter kan, maar snap aub dat wij niet alles snel snel kunnen veranderen.

We werken eraan en ik contacteer je er zeker voor, maar nu moet ik paar weekskes gas terug nemen omwille van andere prioriteiten. Ik heb afgelopen weken bijna al mijn vrije tijd in Hiking Advisor gestopt.

Op hoop van begrip.