HOME FORUM Tussen pot en pint Website upgrade 2014 Reageer op: Website upgrade 2014

steve
Sleutelbeheerder
Aantal berichten: 173

@ivovm @dzjow @willem

– Ik weet nu dat jullie houden van het oude hiking-info forum en van dat packraft-forum enz. …

– Had dat toch eens eerder (zoals 18 maanden geleden ;-)) gezegd want bij de start van de HA-website hadden we gekozen voor wordpress omdat we dit goed kenden en omdat dit mooi resultaat gaf voor nieuwsposts, artikels, paginas enz. (website quoi?)

– Het was nice dat daarin een bbpress framework geconfigureerd kon worden om een forum op te zetten maar zoals nu (en voordien ook) al snel bleek, is dat dit toch niet het echte super gewenste resultaat oplevert als je echt een volwaardig forum wilt maken.

– De frameworks waarop jullie forums daar zijn gebouwd hebben niks te maken met bloggen/pure website waardoor daar zeer specifieke implementaties gemaakt zijn net om zo’n goed overzicht te brengen en omdat forums op die frameworks corebusiness is. Bij ons is dat niet zo.┬áJammer maar helaas is wordpress daarvoor in se niet gebouwd. bbPress ten spijt.

– Roeien met de riemen die we hebben, zou ik zeggen, en als je ergens een goed geconfigureerd bbpress ge├»ntegreerd resultaat vind op het net, zou ik dat eens zeer graag zien. Dus laat maar komen!