HOME FORUM Tussen pot en pint Hiking Advisor gesponserd? Reageer op: Hiking Advisor gesponserd?

Kasper
Deelnemer
Aantal berichten: 120

Sponsoring lijkt me wel nodig om de site te kunnen blijven hosten. Het kan gewoon al niet de bedoeling zijn dat jullie dit uit jullie eigen portemonnee zullen blijven betalen. Dan is het voor jullie ook niet haalbaar. En ik zou het gerust zien zitten om een bijdrage te betalen bij een activiteit voor al de tijd die organisator erin heeft moeten steken. En het onderhoud van de site ( artikels schrijven, reisverslagen mooi ordenen, forumleden verder helpen ) kruipt nu eenmaal veel vrije tijd in. Ik merk al hoeveel tijd er in mijn eigen blog kruipt. Dus wil niet weten wat dat bij jullie moet zijn. 😉

Mij lijkt het totaal niet storend om dus enkele banners te hebben moest hierdoor de site naar een hoger niveau kunnen gebracht worden. Debbie en Willem schrijven toch al beide voor Op Pad meende ik niet? Ik vind hun bijvoorbeeld al een informatief magazine met toch wel af en toe eens goede reviews in het magazine.

En zoals Griet vermeldde moesten er gewaardeerde merken achter vragen om te sponsoren, waarom niet? Er wordt hier zo vaak over bepaalde merken gebabbeld dat we ondertussen wel weten dat jij er een goede koop doet.

Naar activiteiten lijkt me MYOG wel heel tof om eens te doen, en ik hoop ook zeker mee te kunnen naar het packraftweekend volgend jaar. Kunnen jullie eigenlijk ook al een cursus lawinekunde organiseren om mag dit alleen door organisaties gegeven worden?