HOME FORUM Tussen pot en pint Hiking Advisor gesponserd? Reageer op: Hiking Advisor gesponserd?

Griet
Moderator
Aantal berichten: 48

Hoi,

M.b.t. sponsoring: ik sluit me grotendeels aan bij de voorgaande meningen. Jullie steken er heel wat tijd en energie in om deze digitale hoek van degelijke info etc. te voorzien. Dan denk ik dat een vorm van “sponsoring-zonder-belangenvermenging” zeker kan zodat jullie er geen privé budgetten moeten insteken.

Op welke manier die sponsoring dan gebeurt, hmmm. Een toeslag op activiteiten lijkt inderdaad niet slecht, net zoals ik er geen graten in zie om het logo van een beperkt aantal merken op de site te zetten tegen een financiële vergoeding. Ze zijn uiteindelijk toch gekend door de meeste mensen, ze worden al regelmatig genoemd in het forum en ik denk dat bezoekers toch ook steeds hun kritische hersenpan kunnen gebruiken. Zeker als er ergens een korte duiding staat en er geen misbruik van wordt gemaakt lijkt het me prima.

Ik hoop echter wel dat de duidelijke structuur en de stevige hoeveelheden witruimte van de site behouden blijven. Want hoewel ik soms ook websteks lees die je omver blazen met banners, logo’s … vind ik deze webstek absoluut een verademing. Het leest fijn en het ziet er goed uit. Echt waar, zo’n eenvoud geeft rust en dat is iets wat ik zelf erg op prijs stel.

M.b.t. die activiteitenvoorstellen van Debbie:
sowieso hoop ik dat ook ervaringsloze mensen mee mogen op packraftweekend.
Verder vind ik alles wat met trekkingvoeding te maken heeft interessant, al dan niet vegetarisch. Al was het maar omdat ik dan zo’n droogmachine eens van dichtbij zou kunnen zien en mijn bestand met “wandelvoerideeën” verder zou kunnen aanvullen. Hmmm, een trekkingvariantje op Komen Eten? “Komen Eten: Minimum Weight, Maximum Calories” (maar dan zonder pattatie en pattataa)

Daarnaast ben ik zeker ook into een stevige MYOG workshop met focus op textiel. Of een soort van ervaringsuitwisselnamiddag of iets dergelijks. Via websites bestel je uiteindelijk toch vaak materiaal waar je niet altijd even veel technische info over vindt (of ik alleszinds toch niet), dat je niet kan vastpakken etc. Bovendien heb ik tijdens Ivo’s lezing op de beurs ontzettend veel gehad aan het kijken naar details zoals stikzijde, bepaalde steken …

Algemeen: ik ben geen fan van volledig voorgekauwde activiteiten, eerder van een soort participatieve namiddag waar iedereen kan leren van iedereen (zonder dat je daarom al bakken ervaring moet hebben).